Nio timmar Filip & Fredrik.

Hela dagen på jobbet, mellan 06:48-16:06, har jag lyssnat oavbrutet på Filip & Fredriks podcast (givetvis undantagandes rasterna). Deras rappa konversation gör att jag känner mig en aningen smartare och mer allmänbildad och gör att jag står ut med mitt jobb. Utan deras podcast och Spotify blir jag fan deprimerad på mitt jobb, säger en del om mitt jobb och om mig som person.

Nu när jag kommit hem är det ett par tankar som slår mig:

1. Jag tycker de är helt briljanta.
2. Det är absolut ingen OMÖJLIGHET att bli som dem.
3. Jag har då fan viljan att bli minst lika briljant som dem, det gäller bara ta tag i sitt liv och göra något vettigt utav det.

Det absolut bästa med detta är att imorgon kommer det bli samma procedur: ta sig igenom ett antal podcasts för att få tiden att gå snabbare och SOM det gör det!

RSS 2.0